søndag 11. september 2011

Fantastiske bloggere.

Sanselig sommer...bare tittelen er til å bli glad av. Den inneholder utrolige flotte innslag og bilder fra ulike interiørbloggere. Bokens tema.....sommer selvfølgelig. Skaff deg boken, du kommer garantert til å kose deg....og finfine ideer til neste sommer.
Tekst og foto i boken: Franciska Munck- Johansen.

Her kommer en annen liten sak som er like søt....et smykke fra.....kan du gjette?
Smykket er kjøpt hos Nille. Jeg var på besøk hos min niese og der lå det til pynt på et bord. Jeg må visst ta med meg fotoapparatet når jeg farter rundt omkring. Jeg må innrømme at jeg aldri hadde gjettet på den butikken.
Ønsker alle en finfin uke.

Haldorsdatter som drømmer om sommer -

2 kommentarer:

  1. Den boka ser veldig fin ut:) Og det gjorde hjertet også:) Hadde nok ikke gjettet på nille jeg heller..
    Ha en fin mandag:)
    Klem

    SvarSlett