mandag 19. september 2011

Atelier Ask.

Går du på utstilling? Det gjorde jeg i går. Den befant seg i herlige omgivelser på Ask. Her er å finne Kari Marie Bøhmer sine små og store kunstskatter som hun har designet.
Utsnitt fra veggcollage i tre.
Denne søte saken her flytter snart inn til meg. Har du lest teksten? Min anbefaling, les den en gang til. Den er til ettertanke til alle og enhver. Hvis jeg kjenner at jeg lever slik innimellom, da blir jeg ellevill av glede.
Detalj fra en dør....nostalgisk.
Ønsker deg en fortsatt fin mandag og en fortreffelig uke med gode opplevelser som om himmelen finnes her på jorden....

- Haldorsdatter -

6 kommentarer:

  1. Så flott siden din har blitt og så flotte bilder du har tatt:-) Tror jeg tar turen til Ask ja!

    SvarSlett
  2. Herlig bilder:) Den utstillingen skulle jeg gjerne ha vært på:) Nydelig ord,som vi alle skulle leve etter:)
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. For et herlig blogginnlegg:)) De ordene har jammen mye sant i seg! Flott utstilling, artig med kombinasjon kollasj, treverk, maling... :) Jeg satt på et venterom forleden...og der var det slike spennende kunstverk, laget av gammmelt dørblad, enden på en gammel seng, setet til en gammel slagbenk:)
    Takk for titten, ønsker deg en herlig dag som om himmmelen er her på jorden :0)

    SvarSlett
  4. Jeg elsker utstillinger! Var mye på det før når jeg gikk på skolen, men arbeidsdagene har tatt meg med storm. hehe ;) Ha en fin uke Haldorsdatter;D klem fra AM

    SvarSlett
  5. Tusen takk for så koselig tilbakemelding :)
    Det setter jeg virkelig pris på! Nydelig tekst på det bildet, vi burde alle prøve å leve etter den :) Ønsker deg en fin fin tirdag videre.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så mange herlige bilder!
    Tror jeg må ta meg en tur på utstilling en dag ;D
    God uke!
    Klem Silje

    SvarSlett