onsdag 7. september 2011

Bakgrunn.

Ååå, dagene mine går altfor fort...om jeg bare kunne arbeidet fire dag i uken....det hadde vært en drøm.
Her for litt siden gikk jeg langs sjøen og fant rekved. Den er bare så nydelig denne planken som har vært på reise i månedsvis og fått skikkelig bank av bølger og skjærgård.



Planken i bakgrunnen er nettopp rekved. Den står der opp etter veggen og kan ikke fortelle meg noe om hvor den har vært. Akkurat nå har den havnet her......på kjøkkenet mitt.

Takk til nye følgere av bloggen min, veldig kjekt at du titter innom. Og selvfølgelig stor takk til dere som jevnlig ser innom meg:-)

- fra Haldorsdatter som skal på rekvedsanking -

4 kommentarer:

  1. Så fint med drivved, kan brukes til så mye :)
    Søtt med hjerter på!
    God uke!
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Hei igjen! :)
    Stearinlysene er kjøpt på Living, men vet ikke om de har de lenger, jeg kjøpte de ifjor.. Hamstret før jeg sluttet i jobben der :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei, fin blogg du har :-)

    T.

    SvarSlett
  4. Kjempe fin:) Flink og kreativ du er.9
    Ha en flott dag:)
    Klem

    SvarSlett