mandag 23. mai 2011

Del 1. En prins.

Jeg er nylig blitt mormor til den skjønneste guttebaby:-) Jeg er den stolteste mormoren du kan tenke deg. Jeg fasineres av det STORE mirakelet som skjer når et barn kommer til verden. Alt er på sin rette plass.
Er det ikke fantastisk !

En mormor har da uskrevne plikter å gjøre. Her skal det stikkes og syes, men phu-og-åkk-og-huff-a-meg :-/ Dere vet jo at symaskinen min har vært på ferie lenge.....og tro meg...strikkepinnene mine har vært enda lengre på ferie. Jeg visste ikke en gang om de bodde sammen, 5 pinner i en lomme, samme tykkelse og lengde!! Det er jo så lett å skli fra hverandre i disse dager :-/

Grønn i alle utgaver (nesten) er foreldrenes favorittfarge. Prinsen stakkars hadde jo ikke uttalelsesmulighet......så babygrønn ble det.

Bare for ordens skyld. Det var ingen hjelp å få av de to raringene på bildet :-)



Hentesettet ble ferdig i grevens tid. Har dere tenkt på det.....når er grevens tid egentlig? Hmmm.....jaja, for å gjøre historien kort; jeg måtte ta meg fri fra jobben :-)
PS. Luen ble aaaaaaaltfor stor :-/ Heldigvis hadde prinsens mor med seg en reservelue ;-)

See you fra - Haldorsdatter -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar