fredag 27. mai 2011

Endelig var det min tur!

Hei:-)
Endelig var det jeg som ringte først til Jenny i Sandviken. Hun hadde nemlig et skap som hun skulle gi bort, jippi :-)

Annonsebilde

Åååå, men nå må jeg fram med malekost, grunning og farge. Nok en utfordring, nei.... flere! Spesielt det med fargevalg og maleteknikk...hmmm tapetesere???......tja :-/ Jeg vet ikke hvordan dere har det med slike prosjekter, men i hodet mitt går det lynraskt. Vips, så er det hele unnagjort. Akk-o-ve.....det tar jo så mye lengre tid enn det jeg hadde tenkt. Jaja, bare resultatet blir fint så blir jeg fornøyd.

Må bare vise dere denne steinen som jeg fant for lenge, lenge siden. Er den ikke flott? Formet som et hjerte. Et hjerte av stein på en positiv måte vil jeg si.....det er jo et solid hjerte, er det ikke?

En glad -Haldorsdatter-

3 kommentarer:

  1. Å Gratulerer så mye med skap:) Alltid gøyt når man er førstemann til mølla:) Gleder meg til å se resultatet, blir nok VELDIG bra.. Og så kjekt å kunne flge deg og hjemmet ditt, blir som man er der nesten <3 Og hjertestenen var fin, Tomine har funne en helt lik nesten bare litt mindre og er på pynt på vaskerom :)) Klem

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelige ord på bloggen min og ble så glad og stolt for at du vil følge meg videre:) Velkommen skal du være.

    Jeg ser at bloggen din er ganske så nyopprettet, spennende, jeg følger deg gjerne fra startgropen :0) Ved siden av haging er jeg jo også opptatt av samme ting som deg, kreativitet og hverdagstanker, så nå kan jeg jo hente litt inspirasjon her hos deg :)

    Så artig stein du har funnet. Lurer på hvordan skapet blir etter omgang med malekosten ;)

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen begge to. Det skal ikke mere til for å glede et hjerte:-)
    Haldorsdatter

    SvarSlett