mandag 4. juli 2011

Hvit singel i hagen.

Den følelsen av å sette punktum er fantastisk. Akkurat det er jeg i ferd med ute i hagen, i alle fall en liten del av den. Jeg måtte jo bare starte i et hjørne. Jeg har kjøpt 1 tonn eller 1000 kg med hvit hagesingel:-) Det er på langt nær ikke nok. Det høres bare så fryktelig mye ut....eller?  Jeg bare måtte ut nå i kveld for å legge litt av den, selv om klokken allerede hadde passert 21.00.
Her ser du 1000 kg singel.
Mye?
Om jeg tenger tre eller fem tonn til..........jeg har ikke en liten anelse en gang.



Det nevnte hjørnet :-)

Her er litt av den hvite hagesingelen lagt. Jippi...tatahtatahh.... Bare gjett en gang....du gjetter det ikke likevel. I morgen skal jeg til Clas. Der skal jeg kjøpe hageduk. Jeg skal stå utenfor hos Clas før han har åpnet. I morgen skal resten av hagesingelen utover. Etterpå får jeg ta en liten kalkulering: Hvor mye mer singel trenger jeg.

En -Haldorsdatter- som gleder seg til i morgen.

5 kommentarer:

  1. Skjønner godt du ivrer etter bli ferdig og få ut resten av singelen, blir jo kjempfint dette! Lyser opp og et svært dekorativt blikkfang!

    Ja da har vel Clas allerede hatt besøk av deg i dag;)

    Ha en skikkelig fin dag, klem herfra

    SvarSlett
  2. Heisann, meg igjen, for å svare på spm ditt om hvilket kamera jeg bruker:

    Det er inget "avansert" kamera, men et FinePix S5600 digital kamera. Er kurrant for nybegynnere (som meg) og et godt kamera til en rimelig penge, ble anbefalt det av en venn som er fotograf med lang erfaring. Men nå ønsker jeg å avansere litt merker jeg...speilrefleks og makrolinse hadde vært no!

    Ingrid Andrea :0)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at du gleder deg til å bli ferdig:) Det er ut til å bli super fint:)
    Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Det ser kjempe flott ut!!! =) Du e flink å jobbe! :)))

    SvarSlett
  5. Dette blir fint!
    Jeg kom inn hit fordi jeg søkte på "hvit singel", og så poppet bloggen din opp:) - Det var jo koselig!;)
    Jeg har også begynnt sånn smått i hagen i "et hjørne". Man må jo bare ta litt og litt, for det tar tid og koster peng!
    Nå spørs det om jeg får tak i hvit singel her jeg bor da....:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett