fredag 15. juli 2011

Tørke.

Det er akkurat det det er: 
BLOGGTØRKE.
I disse dager har jeg ikke noe spesielt spennende på bloggfronten. Jeg triller fortsatt på singel :-/ fordi jeg har utvidet "singelplassen." Der skal jeg ha en litt stor bålpanne med trebenker eller avlange granittsteiner som sitteplasser rundt bålpannen. Der skal det bli bålbrenning og grilling sammen med store og små :-)

.......nå har jeg lyst til å bygge et lekehus der istedenfor. Er ikke dette lille blå huset bare nydelig? Så....når jeg reiser på ferie i dag, blir borte en uke, skal jeg tenke på følgende:
Hvor kan jeg plassere et lignende lekehus her hos meg?

En lekehyttetenkende -Haldorsdatter-

PS. Velkommen tante B som følger av bloggen min:-)

3 kommentarer:

  1. Det er ikke alltid like enkelt,å vite hva man skal blogge om..Har akkurat hatt litt bloggtørke jeg også..
    Kjempe søtt lekehus:)
    God ferie,kos deg masse:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se, kos deg på ferie =) Du har jo fått det så fint utendørs =) Klem

    SvarSlett
  3. hei - kjempekoselig lekestue :) har selv en og den blir brukt masse av jentene mine. God ferie til deg.

    SvarSlett