mandag 23. mai 2011

Del 2. En prins og et leketeppe i grønt.

Den vordende mor hadde i god tid fortalt meg at hun ønsket seg et leketeppe til prinsen.
"Kan vi ta en tur på Stoff og Stil" spurte den kommende mor en dag. Ikke før jeg hadde svart ja, så var vi på vei til Salhus. Og kan dere gjette hvilken farge teppet skulle ha, grønt selvfølgelig :-)










Her er min fabelaktige venn Frosk. Han kommer støtt og stadig med gode og upassende innspill. I tillegg er han en god motivator :-)

Utolig nok så ble teppet ferdig. Nå er det bare å vente på at prinsen kan ta det i bruk. Jeg kan jo trygt si at det er noen uker....måneder til :-)
PS. Han er bare 17 dager i dag.
Dette er baksiden av "Det grønne teppet". Jeg hadde ikke beregnet nok grønt stoff.... helt ute av trening :-/ på den slags, så da måtte jeg løse det på denne måten :-)
See you - Haldorsdatter-


1 kommentar: