lørdag 20. august 2011

En barnetegning.


Barn tegner det som opptar dem og hvordan verden ser ut. Se på tegningen en gang til....GLEDE. Tegningen er tegnet av Pia, min arbeidskollaga sin datter. Da jeg så tegningen tenkte jeg umiddelbart: Tegningen må bli til en dekor på en kjole.....Piakjolen:-)
Hmm...er det Pia som gir eller mottar gaven tro?

Her er delene til kjolen klippet ut, da er det bare å sette i gang.

Disse tre fikk plass bak på kjolen.

Da er det en ting som gjenstår. Pia får sin gave.....en Piakjole. 
-Haldorsdatter-

5 kommentarer:

  1. Så utrolig fin Pia-kjole:) Så flink både Pia som har tegnet,og ikke minst du som har sydd den fine kjolen:) Ønsker deg en herlig lørdag:)

    SvarSlett
  2. Hei du. Lurer på om dette kommer fram til deg? Kjenmpegøy ide du har.Men et stort hvitt felt er tomt på min side når jeg er inne på din blogg. Fra Kari

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Kom over bloggen din her, og tenkte jeg
    skulle legge igjen et lite spor...
    Likte meg veldig godt her hos deg og ville
    legge meg til som følger, men får den ikke
    opp! - la bloggen din til på bloggrollen
    min til så lenge slik at du ikke blir "borte"
    for meg :) NYDELIG kjole du har laget her,
    flott farge og skjønn tegning ღ Ønsker deg
    en flott helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Kjempe søt kjole!!! :) En sånn en vil Selma og ha når hun kommer ;)Du e knall flink!!!

    SvarSlett
  5. Heisann...
    Så koselig at du tok turen innom hos meg...den kjolen er jo bare så flott, å så genial pynt den har...
    synes bloggen din er fin jeg...og etter som jeg "skrolla" nedover fant jeg jammen en rød stol hos deg også - hærlig...

    Ha en super dag og uke...

    SvarSlett