onsdag 17. august 2011

Jeg som tenkte....

......at blogging skulle være en grei sak. Jeg har tatt så fryktelig feil :-/ Det er jo supervanskelig :-/:-/
1. Jeg må ha noe å blogge om.
2. Det må ha skjedd noe fra forrige gang.
3. Teksten skal være kort og informativ.
4. Bildene skal være klare ...og ikke minst, motivene skal være gode.

Bare så jeg har nevnt det :-/....jeg oppfyller ikke de nevnte krav på følgende innlegg......

Det er absolutt på hell med mine blomster.
Denne har nesten akkurat startet med sin blomstring.
For øvrig så har jeg vært en tur østover :-) Jeg gleder meg til jeg kan blogge om det jeg har fått og det jeg har kjøpt. "Lasset" kommer på mandag. Det var en umulighet å få med alt på flyet!!

-Haldorsdatter-

2 kommentarer:

  1. Enig med deg,er ikke bare bare å ha noe å blogge om...
    Fine bilder du viser frem..
    Gleder meg til å se hva du har kjøpt :)
    Ha en fiiin torsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hehe den der tror jeg vi sliter med de fleste av oss til tider! Blogglysten svinger, sånn er det bare :0)

    ...da er jeg spent på hvor i østen du har vært, og ikke minst, hva kjøpte du ! hva kjøpte du !!
    ;))
    Selv har jeg planer om å besøke et høstmarked i helgen, kanskje blir det noen spennende kjøp på meg også??

    God helg da, stor klem :0)

    SvarSlett