tirsdag 28. juni 2011

Selvportrett.

Av alle ting så fikk jeg brev fra min kraftleverandør i dag. Ikke det brevet jeg ville ha:-/ Der står det å lese at mye nedbør fører til enda litt lavere strømpriser.....ehmeeehee...hva for et sommerbrev er det? Det betyr jo på den andre siden at været for øyeblikket er fryktelig, fryktelig dårlig. Akkurat nå vil jeg at strømprisen skal stige, det betyr sol, sol, sol......


I mellomtiden har jeg laget et bilde. Ikke det helt letteste å fotografere. Jeg kan ikke henge det opp riktig enda på grunn av at jeg venter på et skap som skal stå like i nærheten. Kanskje det kommer i uken?

Takk til "Siljesparadis" som er blitt ny følger av bloggen min, velkommen skal du være.

.....sånn at jeg har sagt det, det er ikke et selvportrett.

En -Haldorsdatter- som venter på sol:-/

1 kommentar:

  1. Så fint bilde du har laget:) Flink og kreativ er du..
    Jeg vil å ha høyere strømpriser i bytte mot sol..Lei lei og lei av regn regn og regn:)
    Håper du får en fin tirsdag

    SvarSlett