mandag 20. juni 2011

Utebordet.

Hei alle dere :-)
Tusen takk for innspill fra forrige innlegg, veldig kjekt.
Husker du utebordet mitt som jeg har vist tidligere?.......her ser du det igjen.





Bordplaten gikk helt i oppløsning i fjor sommer på grunn av regnværet. Den er tatt bort og jeg har fått ny :-)













Bordplaten er en gammel dør. Glassplaten er bestilt
etter mål.

Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Benkene blir neppe malt i år. Jeg har malearbeid i massevis, blant annet en hel garasje :-/
Jenter! Jeg håper vi kan sitte her i morgen:-)
Til dere bloggejenter.....tar runden hos dere i morgen.

See you -Haldorsdatter-

3 kommentarer:

  1. Wooow...Så utrolig stilig bord:) Så kreativt å lage bordplate av en dør og glassplate:) Kjempe stilig:)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Morsomt med utbytting av toppen av bordet da :) er det en dør med glassplate over? :D Jeg skal male et helt torp i sommer, så da blir vi to ;) klem gamletingretten :))

    SvarSlett
  3. Oj! Bordet ditt ble jo drit kult! Har selv planer om å lage meg et spisebord til å ha på verandaen, og lurer på om jeg skal gjøre som du!
    Annette :)

    SvarSlett